torsdag 22 maj 2008

jag vet sjukt dålig update

Jag är för käs på att blogga. Men det är så himlans mkt att göra i livet just nu. (hej och hå nu tar vi i). Har körövningar hela tiden och även en uppsats som lägger viss vikt på mina klena axlar. Dessutom kämpar jag med mitt mckort, och försöker jobba så mkt som möjligt. PLUS att lägenheten ser ut som K A O S. Hann städa toan lite igår iallafall.. skönt att få det gjort...

Igår förresten! Var jag på radio dalarna, lyssna på klippet här.
Säg inte att jag låter dalsk jag vet det redan. Men ja. inte fan känner då jag igen min röst, men det gör väl förhoppningsvis någon annan...

Har varit iväg med en enkät till skolan så jag får nåt resultat att skriva uppsatsen på.. Iaf.. Nu lär ja dra på mig mina skinnpaltor så de blir nå åka av!

pussåhej

1 kommentar:

Anonym sa...

Det hörs ju int att det är du ANKI! Roligt iallafall!