tisdag 13 maj 2008

jobba jobba

jobbar och sliter som ett djur. iaf ett litet djur. Har skjutit upp min uppkörning nu iaf. skönt. insåg i samråd med min lärare att nej jag är en livsfara att släppa ut på vägarna just nu...

Helgen var full upp (när man har fullt upp måste ngt kunna vara full upp, eller?). Jobbade tom 11 på fred kväll och sen upp tidigt och plugga hela lördan för att jobba på kvällen och plugga på söndan.. jises.

Jag och snorhög bakade bullar också förresten! smaaarriga!

Har bestämt uppsatsämne iaf.. just jävlar de måste jag maila om!
igår kom mammut och papput hem från sicilien... undrar hur äckligt bruna dom är nu. skitavis

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha när behagar Anna umgås med stackars Sofia då? jag är iaf ledig imorrn och på torsdag... just so you know! call me babe!

Anonym sa...

*lipar*