torsdag 29 november 2007

jesus amalia va mkt snö!

myyyyyyyyyyyyyyyyysmysmysmysmys

gu va mysigt det är ute. Nästan värt att ta upp min sedan 19 år tillbaka hyllupplagda längdskidåkningskarriär. Nästan.

Allt vore alldeles förskräckligt urmysigt om det nu INTE vore så att ja har en gigantisk hemtenta vilandes på mina muskulösa axlar. Frågan är dock om den är gigantisk eller om jag har blåst upp den så den är gigantiskt. Tål att betänkas.

Mattias har lovat att fixa maten idag. Han skulle laga familjepizza sa han. Gifted kille de där. Jag sitter och tjuuuvbloggar nu. Sa att det skulle bli stressigt att hinna fixa krubb i och med att ja har så OTROOOLIGT mkt att göra. så kommer nån innan för dörren måste ja avbryta min bloggning iiilla kvickt. Börjar min blogg låta osammanhängande beror det med andra ord på att jag skickar oroliga ögonkast ut genom fönstret med jämna mellanrum.

Å dessutom. borde jag diska, städa, sopa av bilen, bädda, tvätta OCH som om denna gigaaaaaantiska börda inte vore nog, måla naglarna. stressigt som attan. juletid julefrid blaha blaha
just ja är inte jul än.

har iaf intänkt (heter så när man tänkt på juklapparna men inte inhandlat dom än) två julisar idag. deeeeni. inte demi. som moore alltså. urgh iaf..

till helgen ska ja plocka julgran å köpa rosa kuler å uuuuuuuj så tjusigt det kommer bli, så länge ja inte sticker mig på ett barr, blir tjurig och låter mattias göra klart..

jaja
fan plugga va d
ajöken

Inga kommentarer: