onsdag 7 november 2007

körkörkör


nej ja kör inte bil tokmkt. jag har körövning tokmkt. tyvärr har inte min fantastiska körbergstämma återhämtat sig riktigtriktigt från sin heshet ännu. ja ja tur att inte allt hänger på mina muskulösa axlar.


jag ser på fotboll, jiiiiisäs. zlatan är lång. jag menar och duktig.


har vfu igen å hinkar kaffe så jesus anamma. jaså ni visste inte det? ja att det första man måste skaffa sig som lärarstuderande är den där äcklia kaffeandedräkten som alla lärare står och flåsar över elevernas axlar. ja men så är det iaf. säkert.


snart är jag inte gräsänka längre. har varit det i snart 48 timmar. varit tvungen att laga maten själv, diska efter mig själv och, hör och häpna, SJÄLV fått ha på tandkräm. kräk.


borde nog plugga lite nu. så jag gör något för mina hutlösa 2500 kronor som ja snor av staten varje månad.


jag har bakat idag också! eller ja, gjort deg i matberedaren till kakor. hela matberedaren luktade bränd plast. oj förlåt. hade sönder mammuts förra också. stoppa ner en bordskniv i den när den gick. och nu håller den här på att bli utbränd (bränd bokstavligen). jaja. har önskat mig en i julis. hoppas det är garanti på den...


ha de bra everyone!

Inga kommentarer: