fredag 30 november 2007

hemtenta va d

ja herregud.

såhär. hemtentan ska va på 2000-3000 ord. Då är min fråga. Är mina 2003 ord tillräckligt?

men tänk om jag har jättemånga I och sånt då superkorta ord då kanske sören blir arg. jaja anyhow. känner mig hyfsat klar. men sen återstår frågan om jag överhuvudtaget har fattat ett jota om det ja skulle fatta. känner jag mig själv rätt så har jag fattat på eget sätt. vilket sällan brukar gynna mitt betyg.


å inge sexparty blir det i helgen heller. shit shit shit också. ja på tal om det så hade ja jobbintervju i går. hoppas minsann man får lite kosing därifrån. ska undvika att nämna arbetsuppgifterna för min högkristna mormor dock.


de drar minsann ihop sig till städning av lägenheten. har börjar bygga papperssoporberg mitt i rummet så att jag verkligen inte ska kunna undvika berget och låtsas som att det inte finns.


varför har jag inte någon klok storebror som kan alltalltallt om utvecklingsteorier? vore perfekt. meeen snart helg iallafall. sköönt. jesus amalia va fort den här veckan har gått! kanske för att jag sovit bort den iofs...


nej nu ska jag göra mig tjusig och dra ner på stan å käka lunch med åsa. ajöken!
tänk va skönt å va så här liten igen å slippa allt vad hemtentor heter

Inga kommentarer: