onsdag 20 februari 2008

nu kör vi igen!

Känner sakta men säkert att man börjar återfå lite energi. Har funnits saker som dratt ner på det den senaste tiden. Men nu känner ja att ja är fucking på gång igen!

just det. påtal om att vara på gång så var jag sjuk mån, sön, tis. eller inte hela sön å tis. men lite av. Men nu är jag JÄTTEpågång. Snart är det massa vasaloppsjobb som gäller , skoj!

M fasar dock för sitt lopp nästa söndag. tror dock att han kommer klara det. annars är det väl jag som får skäll förstår jag.

hemskt det som hänt i mora. helt sjukt sjukt sjut. M har fixat gravljus till mig som vi ska gå dit och tända. känns ändå bra att göra nåt. även om hon inte hade en aninganinganing om vem jag var.

tragiskt.

sofia. jag vill fika

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja meeed vill fika! men jag jobbar och jobbar och jobbar... jag är inte ledig förrän på måndag! men vi rings! pussssss!