söndag 3 februari 2008

skit skit bil

jävla biljäkel ville inte åka hem från långlet idag. Han kissade på sig glykolen hela tiden. stackarn tena problem. kanske ska prova med det kring kylarn. tro om det kan funka?

M har åkt dödslångt på skidor. så pass långt att jag var tvungen att äta massa fika för att återgälda mina kalorier. jag menar man ställer ju upp för varandra i ett förhållande.

Party igår. Gick bra! skoj jobb jag har minsann! blir två nästa vecka. najsbajs.

snoris har varit hit med sin elgitarr. nu jäklar ska det bli åka av! nån som vill vara med i mitt band? vore bra om din musikalitet är så pass stark att den smittar av sig på mig!

I morrn åker Mattias till sundsvall och jag blir gräsänka ett tag. tråkigt. vem ska jag nu gnata på? tro om snoris ska flytta hit lite så jag kan köra med henne...

Inga kommentarer: