måndag 3 december 2007

gah inläsning my ass

juuust precis. inläsningsdag. alltså sitter jag här! oooof course.
städfint å juligt är det i min lägis numera. undra va d är för endorfiner som ja får i kroppen av lite julighet. Konstigt är det iaf.
Har gjort nejlikoapelsin av en ENORM apelsin. mattias tycker den är döful jag tycker inte att den är ful iallafall.

mattias har haft en anna helg, vilket går ut på att han hänger med på mina upptåg och låtsas uppskatta dem. Det vill säga städning i lördags, mysig filmkväll och igår, julskyltning på stan, där han var tvungen att gå och hålla mig i handen hela kvällen och inte nog med det han var tvungen att le också.

Veckan som kommer nu är det filminspelning så jag får lov att skolka lite från skolan. hoppas sören inte äter upp mig.

förresten maddo så lyssna ja på magnus julskiva i går, guuud brings back memories.

nä hörrni nu är det bäst jag börjar innan mattias ringer och kollar om jag pluggar!
ajöken

Inga kommentarer: