söndag 14 oktober 2007

ah my gash


TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKSPÄNNANDE HOCKEYMATCH


oshit oshit oshit!!


jag och sofia satt å skrek som idioter och dunkade i skyltarna och skrek på domarn JÄVLIGT SKOJ


men ha mora vann i allafall yeeeeess

å käsbrynäs åker neeeeeeeej (okej att dra det lite långt kanske men man kan ju alltid hoppas... i alla fall att de sparkar i sin tränare)


rappakalja igår ikväll, skoj men fan svårt att hålla pokerfacet på plats.. tur att jag har sån fantastisk inverkan på min man att han alltid röstar på mina förslag... =)


funderar på om ja inte måste dra å träna... jo de måste ja .. uff.. + sortera tvätt+ skriva arbetet+läsa in allt jag sket i i fredags+lämna in symaskinen jag gjort sönder


ja thats about it.


nej fan gå ner med sopor också.. ja dööööööör


snart är det hallo igen!!! =)

Inga kommentarer: