måndag 8 oktober 2007

TENTA TILLBAKA!


Sofia och jag på Fuerte Ventura våren 2006, FAN VA NICE

aaah upp halv sex alldeles för seriöst oh vad det är underbart att gå i skolan ibland. Dryg bortkastad dag där vi jämfört olika länders läroplaner. tråkigt tråkigt tråkigt.





MEN!





jag fick tillbaka min tenta och HA! ja klara den!











whooooooooo would have known?!





hem och sedan iiiila iväg till gymmet. Fan mycket folk, men gick bra att träna... eller ja.. det går bra att vifta lite på benen samtidigt som man speglar sig och tittar på tv.





Hemma var det ääääääntligen dags för tentafirande med bullar och fikning mysigt värre.





Tomorrow är det back to school igen aaah dödstidigt. jaja hoppas jag inte somnar på föreläsningen, får leja någon att sitta och putta på mig när jag börjar dreggla över deras axel.








Dagens lärdom:


Fokusera på löpbandet när du går på det, annars kan man ramla av. Ont med brännsår och sånt... (aaaaaaaaaaaaaaaaj klantanna)

Inga kommentarer: