onsdag 10 oktober 2007

ääääälska inläsningsdagar


Inläsningsdag står det på schemat, ledig säger jag. Eller ja, inte superledig då kanske... har en 150 sidor jag måste läsa in iofs, men va faaaaaaaan shittäsamma.


Vart nere i stallet på morgonkvisten, underbart mysigt. Sitter och gottar mig i hästlukten från mina kläder right this moment. Får se hur mkt Mattias gottar sig åt hästlukten som överförts till hans soffa sen....


Igår var det en sån där superlång dryg dag i skolan igen... Kändes oseriös och gav knappt något. Föreläsningen på morgonen var bra dock. Dock... vem använder det ordet nu för tiden? JAG! jag tycker det är superbra, men datorn säger glatt "ordet känns lite gammaldags, kan du byta idiotjävel" ja eller typ så säger datorn.


Kör och konsert ikväll, skoj skoj! vi ska förresten ha Sveriges lucia i år, FRÄÄÄÄNT!


näää nu måste jag ta tag i mitt oseriösa leverne...



Dagens lärdom, eller ja gårdagens:

Skratta inte när du spelar skuggteater. Dina skrockande skakningar syns MKT tydligt på skärmen... oops... =)

Inga kommentarer: