söndag 7 oktober 2007

Osliten på en söndag, HA!

Sug sug sug va jag är dålig på risk.. Spelade igår med mammut, papput, Mattias, Bengan och Erik. Jag var dålig dålig dålig. Klurigt det där med strategispel. Logik har aldrig varit min starkaste sida.


Tillkom lite människor och kvällen var väl över vid halv tre snåret si så där. Anna hade, trots att det var lördagskväll, inga som helst problem att gå till sovrummet alldeles själv, dvs alkoholintaget var alldeles för dåligt.

Vaknade utan den där dimmiga känslan i huvudet, HERREGUD låter som jag är alkoholist när jag beskriver min helg, jaja iaf. Var därför så pass seriös att jag började riva det enmeters höga berg av kläder i sovrummet.

Såg film på kvällen, Dog bite dog; dödafilm med hyfsat snygg kambodjan i huvudrollen. toooksorgligt slut, jiiiises tårarna flödar tur man har kudde att gömma sig bakom.

Skola i morgon igen. Jag borde plugga lite. Borde borde borde.


Dagens lärdom:
Skaka inte mattan över golvet efter du har dammsugit.



Förresten är jag kär i dig....









Inga kommentarer: