fredag 28 december 2007

hårt liv

Tidigt i morse åkte Mattias iväg för att jobba. Vi hade pratat om att jag skulle hänga med på jobbutflykt men jag kom på att jag behövde vara hemma och städa och att vi kunde träffas efteråt och äta lunch.
Vid halv elva ringde han och väckte mig och sa att han var i Mora snart. Jag hann inte med någon städning otippat nog...

Har nu kommit på en plan, och den yttrar sig så att jag ska lyfta ut min byrå i hallen. Detta innebär att jag lämpligt nog kan skjuta upp städningen i resten utav lägenheten och istället koncentrera mig på nya projekt. skööönt. Ja i allafall. Skostället jag skulle flytta på i hallen var typ hur böjt som helst. Det visade sig att någon FYLLSKALLE har störtat på det i helgen och böjt det. Jag har stora misstankar om att det är systeryster Sara som har ramlat omkull. Måste haft lågt blodsocker så där på juldagskvällen.

nej nu måste jag faktiskt städa!!

Inga kommentarer: