tisdag 11 december 2007

jag saknar dig gullunge


helt onödig dag i Falun. Börjar bli riktigt sugen på att läsa på distans nu. Känns så jäääkla drygt när man måste hålla på å vänta in bussar hela tiden. Blev godkänd på min komplettering ialla fall, HA det hade man inte kunnat tro!


Min himmelriketväska är på väg, så vill du ha sexparty så ring mig så kommer ja å visar upp mina plastsnoppar!


Jobbig upplevelsedag med flumlärarna i morgon. Varförvarförvarför ska vi hålla på med sånt här knas?! Känns inte som det påverkar mig som gymnasielärare så där särskilt mycket.


å massa massa kör. börjar bli väääldans mkt nu. skönt att det snart är lite lugnare på det också.

jag saknar mattias ju. jag kan väl inte sova själv heller!
förresten har ja ont i min axel också. nej jesus amalia de här märker man ju de är ju dödssynd om mig. staaackars liten


Inga kommentarer: