torsdag 27 december 2007

shopping shopping

så va dom julklappspengarna slut! gick gaaanske snabbt om ni frågar mig. Dagens bigspendermode resulterade i en svart tunika, ett lila linne, en hängselkjol, en skjorttröja, lite smink, och ett par cykelbyxor med fittskytt (vadderad gren hette det visst i affären men jag skriver på svenska så ni förstår vad jag menar). Ja! jag vet typ allt är svart, dödsroligt tänker ni. Men veeet ni hur svårt det är å få tag i nåt roligt den här årstiden vaaaa. annars hade ja ju sjääälvklart köpt något knallblått. uhm.


Fick en syrlig kommentar av min boyfriend om jag skulle börja med en modeblogg. ö nej no need for worries då måste man ju orka uppdatera bloggen ibland...
Var roligt att få känna sig lite rikt idag iallafall, och kunna köpa det man vill för en gångs skull (oooh poor girl BARNEN I AFRIKA FÖR FAN).
Känner i själen att jag borde ta tag i min portfolio snart, men just nu trycks själens vilja frekvent ner av alkohol, så det känns lungt.
Förresten är jag jääättesugen på pulkaåkning men de får man väl se i stjärnorna efter jäkla smältväder.

1 kommentar:

maarylou sa...

fittskydd, mohahaha! :D nu har ja vart in o snokat hos dej oxå! :P