onsdag 5 december 2007

tv lucia

Idag börjar inspelningarna. Har därför fått lov att skolka från seminarium i Falun för att hinna till smiiiinket innan. Hoppas sören inte dödar mig. lovar att ja får en dunder dunder tjock uppgift jag ska göra istället. blä.


har sovit själv inatt. Mattias har varit i blge å jobbat. fy faaaaaaasiken va kallt. att sova själv alltså. inte att jobba i blge. å förresten! igår natt skulle jag upp å kissa mitt i natten. nej förrgår natt. ja iallafall. jag snubblade över mattias ben, ner på golvet i obalans å sen ramla jag å landade med låret rakt på vår stenhårda sänggavel av typ järn eller nåt. gallskrek och stackars mattias hoppade upp och lyfte upp mig. kände mig som agda 82 år som kallade på nattpatrullen. I och med att det var mitt i natten så var inte sinnena riktigt med i svängarna så när jag efter mycket om och men väl hamnade på toaletten tjöt det i örona å ja höll på å svimma. myyysko.


jaja. till saken. jag har så JÄVLA ont i låret. igår kunde jag inte sitta ordentligt och idag är det blått blått blått. jag ska ta kort på det får ni se! haaang on ...


såpp. det var KALLT och JA dom är så där håriga. bena alltså.
i alla fall. jag vill göra julighet. can't wait to helgen alltså mysigt hoppas ja det blir!
nej gör nåt aktivt nu anna! ut å gå för faaan

Inga kommentarer: