onsdag 19 december 2007

läs matte läs matte läääääääs matte

å fy farao va tråkigt jag vill vill vill iiiiinte plugga. känns otroligt omotiverande att läsa in saker som jag känner inte har någon som helst betydelse för mig i mitt framtida yrkesutövande. Men det var ju inget nytta att vi brukar göra sånt. Har iaf fått information om vad portfolion ska innehålla idag, och ja, nej jag är inte direkt klar. Det får bli mitt nyårslöfte. Att bli klar med den nån gång alltså...

Tokmkt åkning till falun hela dagarna blä hur blir det med min knäck egentligen!? tur i morrn ska ja vara fåfäng och klä mig tomtigt, roligt det iaf. Å på fredag minsann ska jag svulla julbord M U M S. Gäller att fasta fram tills dess kanske? så man får plats med typ 10038349 9kg lax. å sill. jag är heeelt övertygad om att jag som gravid kommer vräka vräka i mig sill. bättre det än svinto och sånt som folk äter. eller nej förresten. det kan ju helt seriöst inte finnas en jävel som äter svinto? bra tarmresning iofs...

Imorrn ska jag å snoris spela in skivan så vi har nåt å ge i julis till farmor. "åå en skiva!.. med ER!? på? uhm tack..."

jagär så hiiimla sugen på jullov nu. typ dödsmkt sugen. blä nu måååste ja plugga

ajöken

Inga kommentarer: