lördag 15 december 2007

nog har man lite julkänsla i allafall?

äntligen helg=)

sista lucian för året igår, i stackmora kapell. var helt underbart att ta lucialinnet och knöla ihop det och stampa på det lite. Nu ska jag inte stryka den där skiten på ett år. Har bakat lite på morgonkvisten. eller ja, morgon och morgon, förmiddan. varför heter det morgonkvisten förresten. alltså just kvisten? bäst att fråga nån som vet allt. sören kanske?

i kväll är det konsert i oxbergs kapell, kom förbi om ni har lust så får ni se mig stå och le i en timme (kan inte låtarna...)

å va ja hoppas att inte snön smälter bort innan jul nu. å förresten vill jag åka sparktåg! va dödslänge sen! nån som vill skjutsa mig uppför backen igen när jag kommit ner?

Blge i morgon och födelsedagskalas. just ja måste fixa tårtbotten så de blir smarrigt.
förresten va snoris lucia i förrgår va tjusigt!

ajöken

Inga kommentarer: