torsdag 17 april 2008

ingen alls

Läst färdigt all litteratur tills nästa vecka, vilket innebär att jag ska unna mig ledigt i morgon... wihooo! har dock upptäckt att jag inte fått in just nånting i huvet av det jag läst, så jag kanske borde dubbelkolla lite ikväll...

Annars så har jag klänning på mig idag. herregud va mysigt med vår. Jag är grillasugen som attansbananer. Är konstigt astrött på kvällarna trots att jag inte direkt gör ngt aktivt på dagarna (häckar över böcker).. Igår somnade jag från M mitt i en mening. Trots att det han pratade om antagligen var ruggit intressant... um...

Idag är det spinning och mcåkning på schemat. M har nästan sagt att jag ska få låna hans sprojlans hoj och köra lite på den. "bara du inte ramlar" typiskt jag som hade tänkt göra det!

längtar längtar till helgen!

Inga kommentarer: