tisdag 29 april 2008

London i kväll!

Om några timmar puttrar jag och snoris iväg till v-ås flygplats för att dra till london! jihhaa!
Jag är så lugn så lugn jag vet att jag har allt jag behöver med mig, och därför är jag inte minstaste orolig. såklart. (ljug). jag har paniiiiiiiiik. precis som vanligt. meen det lär väl lösa sig.. i värsta (läs bästa) får man väl lov att köpa nytt.

Va på flygis igår och tränade mc. jag var arg som vanligt men M och trafikläraren var glada. Tro fan det man ser väl rolig ut förstår jag! Uppkörningen är bokad och betald ialla fall... så jaa... =S

Tentan får vi tillbaka i morrn. I MORRN. bra sverige. JAG KAN INTE I MORRN. jag är för fan i london då .. daaah ... och vem orkar åka till falun även om jag hade vart i mora , på VALBORG bara för att hämta en tenta som förmodligen är dökuggande.

jaja iaf. ha det bra kompisar!

Inga kommentarer: