onsdag 2 april 2008

På tiden!

Nu jäklar! Mik vinst mot Leksand igår! Meeen är det möjligt att vi kan hålla oss kvar? hoppashoppashoppas. Sitter och sliter med boken "samhällsekonomisk analys". Den som blir inspirerad av den titeln får med mig att göra. Känns tungt tungt tungt. Plus att jag har ruggig mensvärk. Varför var Eva tvungen att äta det där äpplet i den där trädgården?

Spinning igår -> super skoj. Ska minsann ta ett pass på torsdag också. Känns så bra att komma hem och få svulla efteråt. Vill ju inte riskera en kalorikvot på minus i slutet av dagen.
Annars så har M dragit igång sin Mcsäsong. Provsatt igår. Insåg plötsligt att jag har lite bråttom med mitt mckort om jag ska vara klar i början av juni... Har beställt körkortstillstånd men inte hunnit få hem det än... better hurry up vägverket!

Nej... En Ipren till kanske?

3 kommentarer:

Sara sa...

Vilken gullig bild du har Anki panki

Sara sa...

Men Anki.. varför så taskig update... har du "pluggat" för lite?

Anonym sa...

jag håller med snoris!