måndag 14 april 2008

jag är så avundsjuk

på skitsofia som har värsta tjusiga bloggen... hm. vem kan hjälpa mig. kan mattias sånt tro? bäst att fjäska in sig lite.
Idag har annapanna (läs jag) städat kylskåpet. JAG KAN INTE BEGRIPA herregud varenda gång man sticker in nyllet där hittar man något ruttet. jädra oflyt hela tin.Å JES den filmen vill jag se omedelbart! tror tammefan att jag ska in på cdon och köpa den just i detta nu. inte i linje med min ekonomi men SMALA SUSSIE måste man bara se!

Har städkjol på mig -> SOMMARN PÅ GÅÅÅNG! jes jes! å fan längtar till helgen.. borde börja göra playlist så de blir lite schlagerreportoar. annars blir det väl bara skit förstår ja. det vet man ju sen tidigare. snart ska jag göra skinksås till m. hoppas den inte blir lika salt som sist (blandade ihop stora och lilla hålet) (PÅ SALTET).

Tack

1 kommentar:

Anonym sa...

Mouahahaha!!!!!!!!