onsdag 16 april 2008

watch out!

Idag ska moi köra motorcykel! akta akta akta er medborgare! Ska ha dubbelkörlektion vid 13. Ska bli skoj, men har lätt (läs fruktansvärd) träningsvärk så vi får väl se om jag orkar hålla i motorcykkelen... Igår var jag och M ute en sväng med hans motorcykel insåg båda två att nej. det här är inte så himla kul. jaja framtida problem.

Städade toan i rent ursinne igår. Bra när M retar upp mig, får mkt gjort då! blev himlans fint iaf. Sara och linda kom förbi med en mcflurris till mig HERREGUDARNA vilken lycka! såg till att inte ha sparat en enda förbrukad kalori i och med att middan blev pizza dessutom.

Nu väntar plugg och nej lite sminkning istället.. blir roligare... Förresten kompisar så har jag bestämt att det är vår idag. Jag ska nämligen ner på stan och svira i capribralls och ballerinisar. så nu jävlar hoppas jag att det är varmt!

ciao

Inga kommentarer: