onsdag 9 april 2008

jag vet

Men jag vet att jag har sjukt dålig update just nu. Men känner mig som en klyvd människa. hej och hå metafor. nej såhär. jag har tenta på fredag. och DÖDLIG tentaångest... i allfall.. så försöker jag plugga iprincip hela min vakna tid... förutom mat och ibland pyttepyttelite tv.

Har ångest för mora också. FIXA DET HÄR NU FÖR FAN. och så här. leeeeeksand.. oo leeeksand! kan inte ni vinna mot malmö? eller vänta.. spela ni inte mot dom? jo de gjorde ni väl?

haft två partyn i helgen *fullt upp* nu på fredag, tenta mellan 13-18, sedan hem och upp till remvallen SKÖÖÖNT!

i övrigt så är det fest den 19e kom då!

SOFIA TA LEDIGT

ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja sjukt dålig update... Du.. kan du inte hjälpa mig att plugga nån dag. Jag ska göra projekt med massa fotnötter i, och jag fattar inget!

Anonym sa...

wohoo snoris fotnötter är det bästa vi vet! =P Öj anna... du... vet du... VI SKA PARTA!!!!!!!!!!