onsdag 30 april 2008

Snopet

Ar i London med lillSnoris. Idag har vi vart pa madame tussaud (varfor valja ett namn som inte en jakel kan stava till?!) (iofs kanske det bara ar jag som har problem att stava till det... anyhow. Sen harrods och sen oxford street for shopping shopping shopping. Ha jag har snott ett paraply. Var ju nan som glomt det! da tankte jag att det var battre att jag tog det an att det skulle slangas... hoppas att agaren typ inte har inne pa toan eller nat och kom tillbaka alldeles efterat och svor efter sitt borttappade paraply...

I allafall sa hittar vi sa sjukt bra att man faktiskt blir lite forskrackt! men men stora nederlaget kommer val snart. ta i fucking tra. (ar lite internationell av mig nu...)

Iaf. i morgon ar det sajtesiing som galler. jag och snorhog ska sitta pa en buss och brinna av iver for att hinna med att ta kort pa allt omkring oss...

Snorhog och jag har investerat oss in pa internetcafe. det var ju roligt nar inte en javel ar online. otacksamma javlar. jaja far val hanga pa aftonbladet en stund...

bye horrni

Inga kommentarer: