tisdag 15 april 2008

morgonträning och plugg

Va uppe i gryningen i morse (no shit! inte i gryningen på kvällen då) och gick på styrkepass. fuckingfuckingfucking vad jag INTE har några muskler. mina armar skakade som asplöv och när vi skulle sätta oss ner för att göra situps kunde jag inte hålla emot mig med armarna så jag RAMLADE ihop ner på golvet. den bjuder jag på...
När jag kom hem skulle jag vaxa bena. jaha nej. mina armar hade inte kraft nog att dra bort vaxremsorna, utan skakade hela tiden. det är ju fantastiskt. tur det så slipper man skövla regnskogen. Förresten skulle väl inte M känna igen mig om han såg huden på mina ben istället för tätbevuxen snårskog.

Nu pluggar jag som bara den iaf. Läser en bok om makt.. riktigt intressant.. likförbannat måste jag resa mig upp och hoppa varannan minut för att inte somna..

Ska baka idag! alla som vill smaka får komma!

Inga kommentarer: