söndag 13 april 2008

jag är så glad

Föööör Sofia pia ska komma på fest på lördag! tjihotjiho!
Tenta i fredags. har dödlig ångest fortfarande. Kanske inte riktigt dödlig men bra nära. Förstår inte varför jag inte kan släppa det nu.. jag menar inte direkt något att göra åt eller? blir bra med en supabortskallenkväll på lördag tror jag bestämt. Gullis och jag har varit upp till Remvallen med mina pärisar i helgen. MKT jäklans snö. Och dåligt skoterföre. men men. skoj iallafall. Trots att jag blev snöbasad typ 17 gånger.

intressant händelse: har kryssat i på adlibris att ja tack jag vill få böckerna i brevlådan, till en extra kostnad av 19 kr. såpp. nejhej! fick inte plats i brevlådan! fick hämta ut på utlämningsställe. jaja. fine tänker jag. men see! dom tar ut sina 19 spänn iaf. arghhhhhh...

fan varför vill inte datorn hålla på med 6 olika saker samtidigt som jag ber den om?!

Förresten... update.. jag har fått uppskrivningstid för MC!!!
wiiiiie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*oxå väldig väldigt glad!* tjihoo mc uppskrivning! en till sak att ha dödlig ångest inför... =P

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sofia kommer ! Yeees! Har snackat med mina polers.. Fisen, Linda, Ida kommer kanske och eventullet maggi!