tisdag 29 januari 2008

2 år igår



Igår hade jag och man varit i hop i två år. Skoj kuriosa är att Mary och hennes kille varit i hop i två år dan innan (enl. Marys blogg, kolla källan ffu om ni inte tror mig! lillamarie.blogg.se)




Å vet ni va gullungen gjorde! Han gav mig blommor! herregudarna. Hon på blomsteraffärn hade genomskådat honom och sagt något i stil med "hon får inte blommor så ofta va" när han frågade efter skillnaden på snittblommor och krukväxter.




Iaf. det vart mysfika på stan och mötte snoris och far. snoris hade specialbeställt en prinsesstårtebit (mattias och min favvis) på kaffo som det stod "anki hjärta snoris" på. gulligt. söt syster. iaf. sen chingchong mat med bengan och erik. mysdag.




Helgen i grövelsjön var kanon. tuuuufft skidpass på lördagen åtgärdades med rejäl afterski och poker. jesus amalia va dålig ja är på poker! I thought I had it there for a while, men nejheeejdå!


jävlamattiasjävel snöbasa mig så jag vart dygnsur. och arg så klart.


Förresten. borde inte sofia ringa mig snart och säga att vi ska fika?


Jag älskar dig gullis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo Sofia skulle jättegärna ringa och säga att vi ska fika om det inte vore för att hon åker bort i fem dagar nu... Men när hon kommer hem ringer hon!

Anonym sa...

Äntligen har du fixat så en vanlig dödlig kan kommentera också :) Grattis till era två år!