söndag 6 januari 2008

aaah nice utgång igår. Började med uppvärmsfestning med Snoris hemma med Mario Kart, vin och sminkning. Sedan iväg till Rikard och Malin där jag drog i gång ett ölspel (varför gjorde jag det!?). Det var i allafall inget som gynnade min nykterhet...
Dit kom även min snygga karl sedan, som innan förfestat till CS.
Lilla Krogen sedan och dansning och socialning. DÖDSKYLIGT att gå i min kjol kan jag säga. iaf. Sedan iväg till Babs för traditionell fylleätning. IGEN dödskyligt med kjol. Och nu har vi resultatet jag är SNORIG. fan jävla pissskit. (helt övertygad att det stavas med tre S).

Lovar att jag ska slänga in kort men nån klant (jag så klart) tappade kameran i golvet på dansgolvet igår, så jag vet inte riktigt hur bra den mår. Tror den vill till sin husse, och han sover fortfarande....

Nu ska jag se på Emil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fan anna du borde inte få ha kameror!