fredag 4 januari 2008

anna lägg ner

Jag tyckte väl att det verkade yrt.
Mitt senaste inlägg står det att jag skrev kvart över ett inatt. Det gjorde jag inte. Blev lite fundersam sådär och gick in och kikade på inställningarna på bloggen. Visade sig att jag fyllt i att jag bor i tidzonen Stillahavsområdet. Bra tänkt Anna. Inte alls önsketänkande. Så nu mina vänner, har jag rätat ut allt frågetecken och fyllt i att jag bor i tidzon Sthlm istället. Skumt fanns ingen tidzon Mora, så det är möjligt att inte tiden stämmer precis......

Jävlar vad jag kräks på det här portfoliogrejset (här kunde jag lagt in en bild från min nyårsfylla men jag väljer att inte göra det). Hur ska jag kunna sammanfatta något och visat vad jag lärt mig sedan jag skrev den när jag skrev det nyss?! Hoppas verkligen att jag får någon klok vision i kväll och lär mig jättemycket nytt som jag kan skriva om imorgon istället. troligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha nöööt! men det är ju inte lätt det där med tidszoner... =) gott fika igår? ville oxå ha!!