söndag 13 januari 2008

Festrapport






Det var seminariefest i lördags. Jag, Maria, Anna, Tobias och Mattias hade intagit Emils lya. Linda (ja hon som lovat mig lakritsshots, som jag aldrig kommer glömma. shotsen alltså) hade blivit dödssjuk (ngn annan anledning till att hon inte kom hade vi aldrig godtagit) och dök inte upp. Vår kära fest präglades av ölspel (samma misstag igen Anna Håkansson att du aldrig lär dig), hiphop (uhm VAR VAR MIN SCHLAGER) och tacos. Etage och daaansa hela natta sedan. Eller ja tills dom stängde iaf...









Helgen i övrigt har gått upp på snowboardåkning idag och slappning. Skööönt att återhämta sig. herregud en utgång och jag är trött forever. Undrar egentligen vad dom tänker liftgubbarna när jag ramlar i backen heeela tiden. HUR kul tror ni att det känns när småttingar som knappt når till knäna på en åker förbi en när man för 1943287 ggn störtat i liften. Men man får väl inte kasta en knapplift i huvudet på dom i alla fall förstår jag...



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack...För bilderna och den oskyldiga sammanfattningen ;-)Blev det ingen seminariefestbebis? Tobias å Anna T tänkte jag då.../Linda