måndag 7 januari 2008

back to black

Skolan har dratt igång. Skulle mjukstarta idag med en föreläsning. God jul i efterskott sa lärarna som hade ordnat med en föreläsning till. Detta innebär att jag kom hem halv fyra istället för halv ett. aaah ljuvligt.


Idag skulle träningen dra igång igen. idag skulle hårdköret till swimsuit (hur fan stavas baddräkt?!) 2008 dra igång. Min kropp blev dödsrädd att den skulle råka bli av med en kalori och bestämde sig därför för att bli illamående. Så här ligger jag. När jag kunde svettats på gymmet. uhm. blä?


I morgon blir det svanssvassande, a.k.a. VFU igen. haaaappiness is juuus, nej förlåt. I morrn blir det säkert kul.


KAMERAN ÄR HEL FÖRRESTEN! Mattias har lagat. Ha! in your face ni (sofia) som trodde att jag förstört ytterligare en!
Mattias posar inne på lilla krogen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du hade tur den här gången!