fredag 4 januari 2008

gah

har precis gjort frukost till min sämre hälft, vilket innebär att jag alltså är uppe tidigt idag igen. Haha ja tror minsann min dygnsomställning går rätt bra. kanske inte blir helt fuckad i huvut på måndag. hoppas jag inte somnar på föreläsningen iaf. Somnade ifrån en film igår ->friskhetstecken! Har inte gjort det på hela jullovet, så det känns skönt att vara tillbaka i gammal god form... va den här blood & chocolate vi såg. om vaaaarulvar. så spännande att man somnar.


Snart kommer Åsa å fikar. Skönt. älskar när nån kommer hit å fikar. behöver man inte få ångest för att man svullar själv. jiho.


Är så himla himla sugen på å åka nånstans varmt. Måste spara till mckortis dock. dilemma. varför kommer inte någon släkting på att de ska skänka mig en sisådär 20000 kr?


Va å fika med Sofia på stan i går. Alltså jag var å fikade på stan. Med Sofia. jaja. iaf. Vart tooookigt shopping sugen. inte lämpligt med tanke på mitt banksaldo. uff.
Ååååå Fuertis med Sofia förrförra året. Sköööönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

är det nu man ska klämma in ett, aaaaa moí drar till thailand om 7 veckor? :D