torsdag 10 januari 2008

you gotta be kidding me!

Högskolan Dalarna tycker att det är dags att lägga oss på sträckbänken nu. De gör det genom att ge oss ENORMT mycket att göra sista veckorna på terminen. Jesus amalia! vet ni inte att vi ska supa i helgen hur fan ska vi då hinna göra allt?!


På tisdag har jag min väskgenomgång, vilket innebär att jag helgen därefter är redo att dra igång lite partyn. Vill du ha ett dildoparty? plinga mig!


Fått lite information om min samhällskurs som börjar om drygt en vecka. Känns tryggt att högis är ute i lika god tid som vanligt.


Förresten HATAR jag min dator. Hade kommit dödslångt på mario + att jag hade massa massa liv kvar. jag var tvungen att gå och träna och klickade ner programmet så jag skulle kunna fortsätta sedan. SEN när jag ska spela säger min glada dator "jag har startat om mig själv för massa program skulle uppdateras" MEN TACK JÄVLA IDIOTDATA.

så nu måste jag börja om på kräkmario.


annars händer det viktiga saker i mitt liv också. ibland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja lider med dig med ditt marioproblem! Datajävel alltså! =) Vadå supa i helgen? Du gjorde ju det förra helgen! =D

maarylou sa...

dildoparty lät najs =)