torsdag 31 januari 2008

när man för en gångs skull fått ut tummen ur rövva

JAHA! då är spinningen FULL. jävlaskitpissröv. står som fjärde reserv. troligt att det är så många som avbokar. iofs så kanske jag kan ställa mig utanför lokalen och fälla några så dom vrickar föttera? braaa plan.

Vill dessutom nämna att jag klarat Super Mario Bros 3 idag. förra veckan klarade jag Mario world. jiiises jag haaar mkt att göra.

Läser ju iaf samhällskunskap nu. tror jag har läget under kontroll. perhaps anyhow.

I morrn ska jag till tandläkaren hör och häpna! ringde i måndags å sa något i stil med "jag vill komma och få sånt därnt klistermärke för att jag är duktig" jaaa svarar tanten då. vi skulle ha kallat dig i början av 2007. men vi ligger lite efter. ha no shit man! eller ja woman då om ni är noga.

hoppas jag inte gjort nå dumt nu jag vägrar borra. då tar jag mitt klistermärke och dunstar

Inga kommentarer: