fredag 25 januari 2008

Erikadagen

I dag har snoris namnsdag. Grattis till hon. Erika är ett fint namn. Ja iaf. SKIT SKIT SKIT! De va i går de var de upplyste precis käre Mattias mig om när jag kaxigt frågade om han ringt och grattat sin syrra idag. (hon heter Erika). ÅÅ crap varför kan man inte alltid få ha rätt. iaf jag.

Såg dödligt spännande handboll igår. attans att dom skulle åka ut. måste få fram nån mer kaxig niometersskytt. då tror jag de blir ypperligt. och gud va jag saknar martin frändesjö. undrar vad han gör nu för tiden varför hör han aldrig av sig. det var alldeles för länge sen vi sågs. och med länge menar jag länge. herregud jag har ju aldrig träffat karln!

Snart bär det av uppöver. suuuperfin dag med massa sol. hoppas de blir fint där uppe också. Kommer med andra ord inte blogga på ett par dar (ingen ovanlighet). men iaf. han bra helg! gör inget som inte jag skulle ha gjort (dvs. gör i princip vad som helst)

1 kommentar:

Sara sa...

Saknar också Frändis..;)