måndag 21 januari 2008

Hade mitt första 6-party i helgen. Flickorna var fnissiga men jag tyckte det gick riktigt bra. tror inte jag blev dödsgenerad en enda gång faktiskt... hade iofs ingen spegel framför mig som kunde intyga detta.

Idag hade vi introduktion till samhällskunskap som jag alltså kommer läsa denna termin. Det fantastiska första intryck som jag har för vana att lämna första gången jag träffar människor var denna gång att rusa in i lektionssalen, 5 min försenad, frusta ur mig ett anfått "förlåt" och krångla iväg mig och mina väskor till en ledig plats. Sen kom utmaningen. att låtsas som att ens kropp snabbt anpassar sig till normal andhämtning efter att jag utfört en sådan språngmarsch som till lektionssalen denna dag. jag kände att mina pustanden och flåsanden behövde dämpas, vilket resulterade i bristande syrehalt i mitt blod. men men. tror jag kan ha fixat det också. lite röd i ansiktet av koncentration kanske...

varför i jesus namn måste man lämna studieförsäkran VARJE termin. hej och hå csn skönt att ni inte krånglar till nåt för en stackars vilsen student...

Inga kommentarer: