onsdag 2 januari 2008

det är inte jag som bloggar!


jag får inte vara här. Defenitivt inte. Definitivt kanske. Förmodligen. Ja iallafall. jo ja ska ju skriva portfolio. och när mattias kommer hem idag kommer jag hävda att det är vad jag gjort. Nonstopportfolioskrivning. Lärare pratade om att det inte är så mkt att skriva med tanke på att vi väl har skrivit reflektioner fortlöpande hela tiden. uhm just det. och LIK för BANNAT sitter jag här.


Nu har jag iaf slängt ihop alla julgrejor i en kartong. KARTONG. jag har alltså frångått plastpåsesystemet jag hade förra året. V U X E N P O Ä N G.
Hade seriösa planer i morse. Klockan på ringning halv åtta. då skulle jag upp och skriva. snoozade mig fram till nio. DÅ skulle jag DEFINITIVT upp och skriva. åt frukost. Sen sov jag lite till. vaknade vid tio. så var jag TVUNGEN att skriva. somnade om och började skriva lite sådär vid kvart över elva. och nu har jag alltså redan facebook och bloggpaus. braaaa självdisciplin. å nej nu fick ja ångest på riktigt. bäst jag skriver lite

Inga kommentarer: