onsdag 5 mars 2008

Det här borde jag inte göra just nu

Nej för jag borde plugga. Men jag såg till att ta mig en rejäääl matrast just nu... ska snart ner å klippa mig... wieee!

Här kommer en lista jag snodde från Mary

ALLMÄNT.
1. Vad heter du?
Anna Panna Stekis (stekpanna.. fick inte ramsan att stämma riktigt...)
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Tycker nog att Hanna är lite tjusigare
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Hm... inte en aning faktiskt. Eller jo.. antingen var det jag eller Snoris som skulle blivit en ingrid
4. Vilken årgång är du?
1986, fint årgångsvin
5. Vart bor du?
Mellan de två tornen
6. Bott utomlands?
Nej du, men utomkommunes... räknas det?
7. Flyttat antal gånger?
1,2,3,4,5,6,7,8 tror jag. I örebro var det iofs bara en sisådär 4 dar..
8. Vart skulle du vilja bo?
I ett hus eller en lägis med balkong
9. Yrke?
vaktis, homepartysäljerska, student

UTSEENDE.
1. Hur lång är du?
179 tror jag
2. Hårfärg och frisyr?
Brunt med charmig utväxt. Charmig var min egen värdering...
3. Ögonfärg?
Blågrå tror jag.
4. Mest nöjd med?
Bah mitt intellekt så klart! eller ja.. de kanske inte syns? eller märks heller?
5. Minst nöjd med?
Är det fortfarande utseende vi pratar om? så jag behöver inte svara krig? isf är det mina gubböron
6. Skostorlek?
39-40

FAVORITER.
1. Mat/dryck?
Pasta/mjölk
2. Djur?
Vovvar kanske
3. Färg?
rosa
4. Parfym?
Uhm jag vet inte. en röd som jag fått av gullis

KLÄDER.
1. Vad använder du just nu för jacka?
En röd, stor och varm
2. Vad använder du just nu för skor?
Svarta vinterstövlar, man ska inte frysa om fötterna barn!
3. Favoritfärg på kläder?
Men rosa!
4. Favoritaffärer?
Vero Moda, Scorett, Din sko, Gina Tricot
5. Vad har du för byxstorlek?
38
6. Vad har du för tröjstorlek?
38, S-M

BLANDAT.
1. Var har du i din jackficka just nu?
Presentkort på Birgits shop tror jag
2. Vad är du beroende av?
Sällskap
3. Vilket land kommer du i från?
Sverige. Eller dalsland. nej fan det är ju ett eget landskap
4. Vad tror du på?
Sommaren
5. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Svenska kyrkan, protestatism
6. Vad köpte du senast?
Ett par svarta stövlar
7. Vad bor du i?
En lägenhet med M

PRYLAR.
Plånbok: En svart med blingbling spänne
Tandborste: En blå och vit
Smycken: Just nu? Pärlörhängen (toookäkta) och en zornring
Solglasögon: Stora flugisar
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lätt ångestdrabbad
Är det nåt du absolut inte äter: Smaklös mat är blä
Musik just nu: Barbados igår =)
Vad sa du senast: Men fy fan! till snoris när hon sket i å hänga upp min jacka som hon rev ner
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet! stort hååår taajts don't you just löööv it.... Eller är inte det en tidsepok?
Sommarplaner: Jobba på vaktis! jeeej!
Fisk eller badkruka: blir mer och mer badkruka är jag rädd
Hur många kuddar sover du med: Två, min och Ms
Favoritväder: Soligt men behagligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: M, solkräm (vill ju inte bli kräftis, och kamer kanske...
Spelar du något instrument: jaa sparsamt med keyboard och gitarr.. och så guitar hero så klart
Vem är viktigast för dig: Alla jag älskar
Tror på liv på andra planeter: ja dessvärre... paranoid
Tror du på mirakel: Definera mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Definitivt.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte på en fläck.
Ser du på kärleken som ett misstag: Aldrig
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två tre tror jag. om jag nu blir stor
Är du kittlig: TOKkittlig
Snarkar du? konstigt nog inte
Stjärntecken? Stenbock/skytt
Det här är jag bra på: Bygga upp skräckscenarion
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Osynlighet... Nyfiken i en strut!
Vad vill du jobba som?
Lärare hoppas jag...
Chips, morötter eller godis?
Men vem fan tar morötter på den här frågan!? nån med mkt bristande självinsikt
Pizza eller hamburgare?
Pizza så klart
Skriver du dagbok?
Nej ser ni väl så dålig som jag är på att uppdatera bloggen
Har du nån flickvän/pojkvän?
johoooru
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Jaa tror det.. om jag hittar nånting jag kan stå för
Var nånstans?
Vad heter den kroppsdelen då.. ni vet på nedre delen av magen innanför höftbenet. NEJ inte den delen den vet jag vad den heter jag menar liksom lite ovanför...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Älskar när det är rent... det är det dock inte så ofta
Gungar du på stolen?
Nej då ramlar jag av
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
M hotar med att jag ska göra det i Thailand
Vilken hand håller du gaffeln i?
Jag tror höger. rätt?
Hur är din drömtjej/kille?
Lång, mörk, högljudd och skäggig
Hur många syskon har du?
1 snoris
Vad är du mest rädd för?
Döden
Är du rädd för blod?
Kan man vara det som tjej?
Saltar du på maten?
Men ja äckligt utan salt kanske
Gillar du att sjunga?
jess... gärna i duschen
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Djurvård. för att djur är gulliga. en del.
Brukar du sola?
Älskar solen
Vad gör du om du får hicka?
Dricker från "fel kant" på ett vattenglas. FUNKAR VARJE GÅNG! Tips!
Röker du?
Nej får man inte
Snusar du?
Hade ett projekt att börja ett tag men det gick inge bra. döäckligt!!
Kaffe, te eller inget?
Älskar kaffe

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att min syster har ett liv