torsdag 27 mars 2008

HJÄLP!

Björnangrepp i Skattungbyn igår. Lite läskigt! jag var i Skattungbyn i går. Jävligt läskigt.
Iallafall. Hoppas som attans att Mora vinner mot Brynäs ikväll. Skulle kännas väldigtväldigt bra. Anna Panna päronfläsk har tunga målsättningar att hon ska plugga idag. meeen först är det ut i postis och hämta lite tidningar att läsa till frulle. mysigt.

M diskade jättedisk igår. så himla duktig. snacka om pli!

Förresten är möjligheten rätt stor att det blir fest den 12/4! Kan du komma?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du har tur kanske jag jag kan komma... har inget schema och glutta på just nu det ligger hemma. Men jag har ju inte fått nån inbjudan än så!

Anonym sa...

Just ja! http://www.orsa.se/scott/rese/index.php
Det där är mina livsplaner. Skiter det sig så skiter det sig... Då är det ju bara en kvart hem! =P