lördag 15 mars 2008

Rättelse

Rättelse från förra inlägget. Det är inte så att Högskolan Dalarna sätter sig emot att man pluggar och jobbar samtidigt utan det är så att min kurs som jag ska läsa i höst inte kommer att gå på distans i höst. Så nu är jag tydlig.

Iaf. Har precis skickat in beställningarna från 6-partyt i torsdags... Strax ska jag iväg på ett till!

Är det bara jag som är pirrig inför schlagern ikväll? Sjukligt tillstånd?

Jag har kommit till en punkt i livet. En punkt där jag när jag upptäckte att jag missat Alcazar på lets dance igår inte hade ångest hela natten. Fatta! Det är Alcazar vi pratar om! Alcazar som jag och madde har jagat städer igenom och som jag bandat varenda tvframträdande med!

fränt don't you think?

Är det inte nån av er som vill ha ett sexparty?

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är inte inte söt någonstans. Och han är definitivt inte rolig :)