måndag 17 mars 2008

snö!?

Igår när jag och Åsa var ute och gick slog vi fast att våren kommit. bah tji fick vi! Inatt har det snöat typ en decimeter. Happ får slänga in tjusiga vårpjucksen en stund till. bittert.
Idag har jag seminarium mellan 14.45-16-.15 Tack högskolan för mina underbara pendlartider. You make my f**king day.

Nu har gullis varit borta i fredag, lördag, söndag, måndag 4 dagar. Det börjar bli långt nu... Men imorrn bär det av till Remmis. Är kanske lite lättare att inte längta så förskräckligt där... Å igår inbillade jag mig till och med att jag såg spöken överallt. Så jag var tvungen att ringa och lyssna på M:s meddelande som han spelat in på mitt mobilsvar. Kan ha lyssnat en sisådär 5 ggr. Men sen gick det att sova iallafall! Iofs innan jag slocknade insåg jag att jag var tvungen att ändra mitt eget meddelande. Så vill ni höra ett krystat, övertrevligt mobilsvar så ring och lyssna. OBS! ska man ringa och tjuvlyssna måste man spela in en rolig hälsning också. Krav.

snart ska jag ringa och ge besked om jobb... nervigt...

1 kommentar:

Sara sa...

Haha, jag lyssnade på den idag och tänkte "oj va fjäskigt"!