måndag 10 mars 2008

Public Service radio?

M sa att det var något jag måste lyssna på som gått på radio idag. Slog på webradion på p3 och fick där höra att människor boende på landsbygden kan få sin världsbild från efterlyst. Tack kääära stockholmare för att ni finns. Hur skulle vi dumma landsbygsbor annars klara oss?! Här är en länk till programmet; http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast&Id=1050566&isBlock=1 in och rösta. de sista 5 minutrarna är underbara....

NEJ jävlar i mig!!! Nu ska vi bilda opinion! kaaan ni inte skicka iväg ett mail till denna adress mailto:ulla.svensson@sr.se och säga att ni upprörs över programledarnas formulering om landsbygdsbor? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA! vore aaaaascoolt om det vart lite debatt tycker jag!

Annars då. jooo.. har varit i falun idag på föreläsning. Träffade Maria på bussen på vägen hem, skoj! va superlänge sen! Hemma har jag bakat lite cookies och en mazarinkaka. tror dock att den inte blev så bra... återstår att se...

Och så klart så har jag skickat ett mail om puckoprogrammet. gör det du också!

ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

ska du inte skriva nåmer om hockeyn lilla vän? host, KVAL, host.. :P