lördag 1 mars 2008

Nu tar vi nya tag!

Tenta igår. Gick väl sådär. Eller ja. Jag tror och hoppas att jag klarade den. Tyvärr kan jag ha missuppfattat hela tentan, vilket isåfall innebär att det är stort U som väntar. lilla u vad är det?

Idag har jag dragit runt med M på stan. Eller ja. Han skulle ner och tippa och hämta sin nummerlapp och jag såg till att vi hann in på HM, verro, kaffo å lite annat när vi ändå var nere...

Kvällen ska spenderas framför melodifestivalen som det ser ut. M har önskat korv och kommfritt så det blir det. Riktigt mys och förrligt minsann. Har redan på känn att jag kommer att älska Bengtzings låt. hon och jag har samma smak minsann!

Snoris har gått vidare till slutaudition för det där körgrejset. Askul för hon synd bara att Anna panna (jag) var sjuk då. kuk.

Imorrn ska jag stå och le åt massa vasaloppsåkare igen. just jävlar lär gå in på vasaloppets hemsida och fixa smsrapportering på mattias när han åker. vore dumt om jag var inne och fikade när han kom till Eldris kanske...

pussåhej

1 kommentar:

Anonym sa...

Men uppdatera meeera! :)