måndag 10 mars 2008

måndag igen

I lördags var jag, Mattias, Johan, Carro och Erik ute och anglade. Fick en liten gädda. Eller stor om man frågar Mattias. Eller ja, den var stor för att få på angeldon, men tacka vet jag gäddsaxar, så kan man ligga kvar och sova lite längre...

Såg på Schlager med Snoris. Ringde 5 ggr på nordman, underbarunderbarunderbart att Carola åkte ut. Hypad Jesuskvinna med fantastisk röst. Sibel sjunger apbra men borde ha fått en klänning som inte såg ut som kräks.

Igår var vi ute på sollerön och gick prommis och hälsade på M:s farmor. jag är dödssugen på att köpa en jycke. Ska kolla lite på distansstudier till hösten tror jag. Funderar om det inte är väl drygt att åka till Falun hela tiden....

Idag börjar jag 13.15, tror jag. Trodde jag nämligen förra måndagen också, men då var det visst 10.15. Jaja har trippelkollat schemat iaf, så jag tror det blir rätt...

Nån som har måndagsångest?

1 kommentar:

Anonym sa...

jepp sofia hade druckit breezer! =) öj jag är ledig i helgen vi måste träffas!! basta!