onsdag 26 mars 2008

No more facebook

Igår gick Annapanna ur Facebook. Har insett att jag inte använt det till den kontaktknytningsbas som det kanske ska göras, utan snarare använt det som ett sätt att snoka i folks fotoalbum. Onödigt I say. Därför. Har jag bestämt att skrota Facis och nu istället skaffa ett liv. Ha. lur. ska nog hitta något annat att lägga min överflödiga tid på ska ni se...

Skolkar idag. eller halvskolkar. orkade bara inte orka ner på föreläsningen idag. Missar ju för fan hela dagen. Pluggar hemma istället. Kanske. Eller också gör jag något annat. Ha!

Påsken är över. Mysigt värre. Remvallen Tis-Fre, Fjärden Fre-Mån. 3 gäddor på Remmis och 2 abbisar i Fjärden. Kommer kort... Har till och med funderat på att framkalla och sätta in i fotoalbum. Vet dock inte om jag är så gammal än... Öj! va in på körskolan igår och fixa mcgrejs. Eller ja hade glömt att fixa körkortstillstånd... kirrar det snart. måste in och kolla om jag ser ordentligt. Kolla om jag ser. fkin holarius (stavat enbart som det låter).


I helgen ska M angla hostdrickölhost i angelvm. Jag ska helt plötsligt vara chaffis. Jag! som aldrig lyckats hålla mig hittils. jä jä. blir fint det där

såhär står det under här "etiketter för det här inlägget: t.ex. skotrar, semester, höst" Vi tar väl skotrar då om dom insisterar...

hörrni! har ni åkt nå skoter i påsk?

Inga kommentarer: