söndag 16 mars 2008

Rätt låt kan inte ha vunnit

Huuur mina vänner kan ni påstå att rätt låt vann? hur kan sverige påstå att rätt låt vann? De va ju för sjutton gubbar Sanna Nielsen som fick folkets röst. Hur kan folket då påstå att Perellsans låt var bäst? Menar vi (läs folket) att vi anser oss inte veta rätt så därför tycker vi om att bli överkörda av korrupta jurygrupper. De vet bättre än oss?
Varför röstade vi på Sanna om vi inte tycker hon skulle ha vunnit? För att hon är så folkkär?
Men jag har en fråga.. Skulle inte den där sångfågeln gå till folkets vinnare, dvs. Sanna? är det bara jag som fattat fel?

Nu gör jag hjortonsylt... VUXENPOÄNG! men anledningen till att jag gör det är att jag ska få mer plats i frysen för spritsorbét. skönt! fick jag ingen poäng...

sååå... har jag överbevisat er nu då... att sanna borde ha vunnit? annars ska vi inte prata om att rätt låt vann!

Inga kommentarer: