lördag 15 mars 2008

tack!

Herregudarna va bra tips jag fått! Har dock inte bestämt mig än.. Har varit kontakt med folk på arbetsplatsen och pratat lite med dom.. Verkar alldeles för positiva. Herregud. Fundera nån dag till. Vad som tillkommit i diskussionen är att det inte går att läsa nå på distans parallellt med att jobba (på högskolan dalarna). Det går så klart att vända sig till ett annat lärosäte...

Iaf. I torsdags hade jag ett party. men har klantat till det lite och nu jagat värdinnan... hoppas jag får tag på na idag!

Annars är det ett party till ikväll, ska bli skoj!! Detta innebär att ni har ansvaret att titta på melodifestivalen åt mig. och ringa och rösta som tokar. problematiken är att jag inte vet vem ni ska ringa på. Okej vi kan iaf räkna bort Nordman (tror inte det är en vinnarlåt i eurovision), Frida (rolig sommarlåt men inte fan ska vi skicka den..), Christer Sjögren (ingen förklaring nödvändig), Amy Diamond (nej), BWO ( oh please), Sibel (tror inte hon heller. Ser så kissnödig ut).

Återstår då Bengtzing, Sanna Nielsen och Charlottapotta. Bengtzing är så klart min favvo favvo MEN hon ska inte vinna. är ingen europalåt och jag är vinnarkåt. Två drottningar kvar. OCH rättvisekämpe som jag är tror jag vi (läs ni) ska ringa på sanna. Charlotte har fått huuuuuuur mkt mediahype och särbehandling av Christer Björkman som helst. visserligen tror jag att den kan stå sig bättre i Europa. MEN i och med att jag har vissa anti drag vill jag att vi (fortfarande ni) bojkottar tönt Christer och röstar på SannaPanna.

Word.

På tisdag ska jag till remvallen jeeej!

så... vem skulle ni rösta på nu då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju liote udda att det inte skulle gå att läsa och plugga samtidigt. Så ja... Kolla med annan skola. :) Och såtror jag att de kommer ääälska BWO där i landet långt långt bort. Så vi skickar dem :)